Flatshift Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Hei. har litt plunder med bilen. kjører helt vanlig, så plutselig rykker og napper det i bilen. skjer plutselig og blir plutselig helt bra igjen. kutter på gassen. noen forslag?? bensinpumpe?? mats
jensemann23 Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 jeg hadde det samme på min, var en coil som var gåen. Går den "puttrende" på tomgang? Isåfall , ta av en plugg av gangen(på coilene) og hør om det blir værre. Når du kommer til en plugg der det ikke er noen forskjell på tomgangen er det den som er gåen. Enten pluggen eller pluggledningen eller coilen
Flatshift Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Okai. men det som også er litt rart.. er at feks i dag så går den helt normalt på tomgang og alle turtall. så i morra kan den være kranglete igjen. kommer og går. mvh Mats
jensemann23 Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 akkurat samme som med min. Sjekk coilene når den er kranglete!
Breitling Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Trenger du coil, så har jeg en til overs å selge
Flatshift Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 men en annen ting. hvis en coil er ustabil... burde vel ikke nappe og rykke i bilen? merker man det så godt på en??
Flatshift Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 bumper tråden.. snakket med en kamerat i går, han hadde hatt samme symptomer på sin s6 og da var det sluttrinnet som hadde takket for seg. Hvor sitter det på m50b25? bilde av den? Mats
conan Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Sluttrinn?? hørtes nesten ut som noe stereo komponent det hva er sluttrinnet til han kopisen din da, hvor sitter den og åssen ser den ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå