EirikL Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Skreddersydd stereo til E-36 cab selges. Sub og forsterkere montert på en kasse i matchende farge med bagasjeromstrekkene. Passer perfekt under stålpanna til cab'en. - 2 stk Alpine MRV-T320 2 kanals forsterker - 1 stk Alpine MRP-M350 Monoblokk - Alpine Type R - 10 toms sub Kan også selges med Focal frontsett, hvis jeg rekker å få tak i erstatningshøytalere før bilen leveres til forsikringselskapet. Selges med ferdigmonterte signalkabler til spiller, kabler til suben og strømkabler, men uten høytalerkabler. Alle kabellengder tilpasset for direkte montering og tilkobling. Spiller dritbra til størrelsen å være. Prisantydning uten Focalsettet: 5500 kr. Prisantydning med Focalsetter: 6500 kr. Kan selges uten basskassen.
EirikL Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Det er lov å prøve seg med et bud. Kan jo hende jeg er desperat etter penger
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Det er lov å prøve seg med et bud. Kan jo hende jeg er desperat etter penger
EirikL Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 har ikke fått ut frontsettet enda, men du må nok firedoble budet før det er aktuelt
EirikL Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Husker ikke i farta hva det heter, men ser ikke ut som jeg får det ut av bilen før den leveres. Får ikke tak i originaldiskantene som står i døra...
EirikL Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Bumper denne for å se om det er noe mer respons. Hvis ikke, stenges tråden og så beholder jeg stasen selv Kan være kjekt å ha i en ny bil
nalegutt Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 int i sub uten kasse og monoen;) pm om aktuellt;)
Anbefalte innlegg