Gå til innhold

SOLGT!!!1990 M3 215 hk selges.

Mr.Silver
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He - he. Ja hadde ikke jeg hatt hus og 2xe39 og en juniors e34 fra før , så er jeg 100% sikker på at jeg hadde flesket til.

Dette var en drøm for meg når jeg var ung.Jeg var 30 år når denne bilen ble født. Da kjørte jeg rundt i VW passat firmabil. Jeg husker at jeg ble våt i munnen når jeg så en slik bil.

Men det er jo forståelig at slike smykker som denne bilene er , må vike plassen for hus og heim.

Kan ikke ha vært en lett avgjørelse .

Du får ha lykke til med salget. Håper den faller i hendene på en som vet å ta vare på den og som virkelig skjønner hva dette er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He - he. Ja hadde ikke jeg hatt hus og 2xe39 og en juniors e34 fra før , så er jeg 100% sikker på at jeg hadde flesket til.

Dette var en drøm for meg når jeg var ung.Jeg var 30 år når denne bilen ble født. Da kjørte jeg rundt i VW passat firmabil. Jeg husker at jeg ble våt i munnen når jeg så en slik bil.

Men det er jo forståelig at slike smykker som denne bilene er , må vike plassen for hus og heim.

Kan ikke ha vært en lett avgjørelse .

Du får ha lykke til med salget. Håper den faller i hendene på en som vet å ta vare på den og som virkelig skjønner hva dette er for noe.

Kan tenke meg du ble våt i munnen av denne bilen når den var ny ja.

Jeg har alltid hatt sansen for E30 M3 selv. Var en drøm som gikk i oppfyllelse når jeg kjøpte denne. Men nå som vi skal kjøpe hus så blir det litt tungt å sitte med både M3`n og E91`n.

I tillegg så er det unge på vei så da må man prioritere litt annerledes.

Men ser lyst på det alikevell :) blir kjempe bra dette.

Håper bare det er en som behandler den like bra som meg som kjøper den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du inbytte i baby vogner og baby utstyr eller :D

Kjedeli å selge den da kenneth, men man må desverre ofre litt av og til.

Da skal du ha en hel helvetes masse utstyr i tilfellet :P hehe

Du som bare har to barn kan jo slå til på M3`n.:)

Da blir den iallefall innen "familien" :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...