Mr.Silver Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14420882 Står det meste der Prisen er diskuterbar. Bare å komme med bud. Må desverre selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Løfter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 byr 165... eller har du fått fikset opp der klarlakken har flasset ? og de andre småfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Har desverre ikke fikset de. Nesten som jeg skjemmes over å selge den med de skadene som er. Synes 165000 er litt lite igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 løfter denne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Meeeget feet bil, verdt pengene som han forlanger! Hadde jeg hatt pengene, hadde jeg kjøpt den Kenneth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Meeeget feet bil, verdt pengene som han forlanger! Hadde jeg hatt pengene, hadde jeg kjøpt den Kenneth! Da synes jeg du skal kjøpe den hehe.. Kan selges billigere ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Kan ikke selge noe sånt........Pakk den inn i en plastboble på et tørt sted og ta den frem om 10 år. Vis den frem til barnebarn slik at de skjønner hva bil var for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Kan ikke bare du kjøpe den å gjøre det da ? hehe. Skal kjøpe hus på grunn av familieforøkelse så da trenger man litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 He - he. Ja hadde ikke jeg hatt hus og 2xe39 og en juniors e34 fra før , så er jeg 100% sikker på at jeg hadde flesket til. Dette var en drøm for meg når jeg var ung.Jeg var 30 år når denne bilen ble født. Da kjørte jeg rundt i VW passat firmabil. Jeg husker at jeg ble våt i munnen når jeg så en slik bil. Men det er jo forståelig at slike smykker som denne bilene er , må vike plassen for hus og heim. Kan ikke ha vært en lett avgjørelse . Du får ha lykke til med salget. Håper den faller i hendene på en som vet å ta vare på den og som virkelig skjønner hva dette er for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 He - he. Ja hadde ikke jeg hatt hus og 2xe39 og en juniors e34 fra før , så er jeg 100% sikker på at jeg hadde flesket til. Dette var en drøm for meg når jeg var ung.Jeg var 30 år når denne bilen ble født. Da kjørte jeg rundt i VW passat firmabil. Jeg husker at jeg ble våt i munnen når jeg så en slik bil. Men det er jo forståelig at slike smykker som denne bilene er , må vike plassen for hus og heim. Kan ikke ha vært en lett avgjørelse . Du får ha lykke til med salget. Håper den faller i hendene på en som vet å ta vare på den og som virkelig skjønner hva dette er for noe. Kan tenke meg du ble våt i munnen av denne bilen når den var ny ja. Jeg har alltid hatt sansen for E30 M3 selv. Var en drøm som gikk i oppfyllelse når jeg kjøpte denne. Men nå som vi skal kjøpe hus så blir det litt tungt å sitte med både M3`n og E91`n. I tillegg så er det unge på vei så da må man prioritere litt annerledes. Men ser lyst på det alikevell blir kjempe bra dette. Håper bare det er en som behandler den like bra som meg som kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Tar du inbytte i baby vogner og baby utstyr eller Kjedeli å selge den da kenneth, men man må desverre ofre litt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Tar du inbytte i baby vogner og baby utstyr eller Kjedeli å selge den da kenneth, men man må desverre ofre litt av og til. Da skal du ha en hel helvetes masse utstyr i tilfellet hehe Du som bare har to barn kan jo slå til på M3`n. Da blir den iallefall innen "familien" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 hehe ja. du snek deg inn i familien nå nei da.bare koselig det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg