zephyr23 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Hei, etter såvidt å ha begynnt så mista jeg helt lysten på å pusse den opp, så nå selger jeg min 325iX 86 mod coupe. Motor trenger en overhaling, Har sveisa inn ny indre og yttre hjulbue på venstre side, kappa ut kanal men kom aldri så langt som å sveise inn ny, må bytte hjubue og kanal på høyre side og. begge deler følger med. To snadblåste og grunna rustfrie framskjermer. Bagasjelokk er slipt og snadblåst på og grunna, helt rustfritt. Står uten bremser nå, men følger med bremser og repkit osv osv til bremser+ nye bremserør. Ny frontplate og facelift frontfanger med nye fester. Fint og rustfrittpanser med to bulker Følger med en del foringer til bilen. fjørbeina forann kan trenge en liten shinings, men står 40mm senkefjør, med spjutny gule koni justerbare dempere, følger med koni dempere bak + senkefjører. Litt rustsveising i gulv. greit grått teppe. mteck stoler med veldig slitt stoff. har også forstilling fra en 325ix touring som kan byttes over, pluss baktsilling fra touring hvor du får ventilerte skiver største problemet med bilen er at det er en uorginal takluke som er ettermontert. og den er ødelagt så, men har kappa ut en del fra en dele bil med original takluke som eventuelt kan sveises over. ellers er ett veldig stort prosjekt så skal ikke selge eden så allt for dyrt, men skulle det være av interesse så er det bare å komme med bud. mvh chris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Bilder :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 hehe, følg linken under ved signen min, der er prosjekttråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg