Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal koble til turbotrykk måler nå, så tenkte jeg å ha den på samme rørbiten som dumpen, går det bra? Nippelen til turbotrykket stikker også inn i røret 6-8mm gjør vel ikke noe det?

Skrevet

Hvor har du bumpen hen a? Kald el varmsia? jeg bruker sette den nærmest mulig innsug for min del, evnt y forgrening på baksia av innsuget på m20b25 motoren.

Skrevet
Hvor har du bumpen hen a? Kald el varmsia? jeg bruker sette den nærmest mulig innsug for min del, evnt y forgrening på baksia av innsuget på m20b25 motoren.

jeg har dumpen på kald sia med en T splitt på baksiden av innsuget som du sier(bilde)

men turbotrykk måleren hvor kan jeg sette den? samma hvor bare på et trykkrør?

IMG_0130-1.jpg

Skrevet

Kan sette den fint på en vaacum slange oxo, sett den på det T stykket til bensinreg.Da har du oxo trykket helt innerst før sylinderen. Mest nøyaktig på måleren.

Skrevet
Kan sette den fint på en vaacum slange oxo, sett den på det T stykket til bensinreg.Da har du oxo trykket helt innerst før sylinderen. Mest nøyaktig på måleren.

jaok, da tar jeg et til T stykke på den slangen så har jeg turbotrykk og den som går til dumpen der da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...