iNthe Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 selge felgene du fikk med bilen billig? hadde vært dødsrått som spinnefelger blingbling
Dirty Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 fy faen. ser jo helt fucked ud... en klin org coupe med orange blinklys er jo et par hundre ganger finere har ikke gidda å lest igjennom topicen. håpe du skal gjøre den til en bmw igjen:) lol, noen nye baklykter så blir det en fin bmw. klart syns jeg det er finere med mtech styling, men er ikke den værste storten som står på nå heller. men lykketil morro med biler
iNthe Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 blir fin denne bilen, bra farge.. vil tro lakkeringsjobbene har vært dårlige, siden dem har omlakkert flere ganger på et halvår.. ikke at dem driter penger men send meg en pm om felgene da..
JanErik28 Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Glømte helt ut å ta belder av fargen i dag selvfølgeligt, men har plukka litt på felgar og sånnt da... Kan sei de sånn at frammfelgane stakk litt utforbi... Felgane bak va ikkje nubbsjangs for at gjekk, når eg slapp bilen ner låg skjermen godtt planta i gummi =) Men ska bygga opp litt i mårå, blir rastløs av å venta på varer som ikkje komme...håpe i de minsta at baklyktene komme i mårå. Ellers har eg fått et svart skinn interiør heilt gratis, litt slitt e de nok...men likavel. Komme ikkje te å ha detta for evig og alltid, men akkurat nå e de mye bedre enn de som står i bilen =) Og nei, felgane e heller ikkje permanente, men greit nok foreløpig. Og ja, dei gamle felgane eg fekk me e solgt! =) Sikkert mange som anser detta som et dårlig bytte, men eg personlig syns dessa hørre mer hjemma på ein BMW. Fjerna frontlippå og, nå har eg litt klaring te de justerbare settet komme... Rett og slett umulig å kjøra me bilen før detta blei gjort, fundere litt på ka bilen har opplevd tidligare innimellom... Og heilt te slutt, denna bilen ska ha e36 styling.
JanErik28 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Inthe: Tja, bilen har hatt tre forsjellige blå fargar, så litt penger e nå involvert...va mye kvitteringar for arbid i hanskerommet. Spinx: Ane ikkje ka fargen hette, de va et godt spørsmål...må prøva å finna ut av de...E ikkje sikker på om eg beholde den fargen ennå da, e litt glad i svarte bmw'ar og. Men de får tiå visa, me litt flaks komme kansje dei nye baklyktene i dag (håpe håpe =) I løpet av neste helg vanker de E36 original M3 front og hekk, då mangle bar skjørtene og litt aent småplukk, om Cobra kitet og komme så blir de bra. Reine og me at skinn interiøret blir satt inn i løpet av neste helg, glede meg som ein unge allerede. Vett om noen som har original M3 speedometer og gir, så då blir det bra =)
JanErik28 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Hurra!!!! Nå har eg akkurat vært innom mekonomen og fått bekrefta at lyktene komme ikkje før neste uka....sukk...de vil sei at eg må kjøra tundt me lexus driten ennå ei stund...Nå blei eg jaggu gla!!!!
JanErik28 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Då var felgane på bak og, og her va det ikkje mye å gå på... Vett ikkje om eg nevnte lippå framme, men den e skrudd av. Gir jo ein cent klaring den og =)
JanErik28 Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Jada, ny uka nye muligheter =) Får vel fortella litt om framgangen, eller mangelen på framgang... Vente fremdeles på delene fra Mekonomen, har ikkje hørt mer ang. skinn interiøret ennå. De ska eg sjekka opp i dag, og eg begynne på ny arbeidsrotasjon. Slutt på fri perioden min =(
JanErik28 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Ahhhh....(puste letta ut...) Nå e omsider lexus dritten fjerna og nye LED lykter montert, omsider kom endelig lyktene. Har venta lenge nå, men duverden for ein forsjell de blei =) Har og handla ein del snacks på nette te bilen, men de ska eg fortella om ettekvart så ting ankomme landet og blir montert på bilen. Men nå ser eg igjen lys i enden av tunellen, sjøl om de blir mye venting innimellom. Ska legga ut bilder så snart eg har mulighet. (Noen som har sett senkesettet mitt??? De har ikkje kommt ennå, kansje de har dotte av lastebilen så frakta de...hmmm...)
JanErik28 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 I dag e eg endelig ferdig med rotasjonen, og de passe ganske bra vise de seg. Kom hjem te 3 stk. lappar om pakke på posten, så nå e alt utstyret på plass =) Dvs. eg har ennå ikkje fått senkesette, mekonomen sa at de sko komma i løpet av neste uka. Begynne å bli sykt lei av å venta på dei nå, men sånn e de når ein bestille varer... Har lovt litt bilder, og de komme snart...
SondreLM Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Blir bra Men altfor mye gummi på dekkene!!
JanErik28 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Har prøvd å legga ut bilder 2 ganger i kveld, men nettsiå klikka når eg hadde lasta di opp og klikka ok...Får prøva igjen i mårå tror eg.
JanErik28 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Her e omsider noen av bildene eg har sagt eg sko legga ut, bedre me LED lykter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå