Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Vil bare forsikre meg om at det ikke er noe stort problem å montere oljetrykksmåler på denne motoren...? Lurer også litt på hvor den orginale oljetrykk-sensoren sitter, så jeg slipper piping og oljelys hele tiden. (om den må fjernes da).
Jealous_much Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Bare gå på biltema eller lignende og kjøp en T, slipper du fjerne noe som helst... Nr 14:
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Ok, takk for bildet, vet du hvilken type jeg må ha? gjenger osv...
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Ok, Takk! Sitter den orginale sensoren på en skrue jeg må ta ut? Eller er det et ledig gjenget hull til den nye sensoren?
Jealous_much Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 http://www.biltema.no/products/product. ... emId=77423 Kjøp en slik på biltema. Monter Begge sensorene i den og monter den der den gamle opprinnelig stod.
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Ok, men det jeg prøver å finne ut av er om jeg i det hele tatt trenger å gjøre noe med den orginale sensorern? Den som sier ifra om det bli lite olje. Eller må den skrues ut? Og settes sammen med ny giver i et t- stykke?
Jealous_much Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Eller må den skrues ut? Og settes sammen med ny giver i et t- stykke? Stemmer
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Ok, da er jeg med! Takker for info!
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Herlig, da er det bare å skru... Takker igjen for info... Forresten, Hvor fant du den tegningen, evt andre tegninger?
Jealous_much Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 GS Bildeler ligger det bilder av alle deler..
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Noen spes steder som er fine til å trekke kabler gjennom torpedoveggen? Det hullet som selve ledningsnettet går igjennom er helt overfullt, får ikke noe gjennom der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå