j_b Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 hei, kan noen hjelpe meg og ps felgene i en annen farge? skal lakkere dem, men er usikker hvordan det skal bli tenkte på hvit senter + hvit kant(svarte skruer og bolter) el hvit senter + polert kant(svarte skruer og bolter) el hvit senter + svart kant(svarte skruer og bolter) el noen ideer fra dere som vil bli bra om bildene ikke holder så skal jeg ta noen andre. på forhånd takk!!!
carlhaakon Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 legg ut bilde hele bilen på siden, det blir best vis man skal bruke den i photoshop. da ser du litt mer helheten i bilen med felga. men etter min mening er de felga tøffe på bilen slik dem er
j_b Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 legg ut bilde hele bilen på siden, det blir best vis man skal bruke den i photoshop. da ser du litt mer helheten i bilen med felga. men etter min mening er de felga tøffe på bilen slik dem er hehe, skal tenke litt på det. vil se det i en annen farge for å vite om det blir bra.
-Sammy Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 oioi du må ikke lakke de felgene der! Det er jo kjempefett sånn det er nå! -Meget- pen bil og felger. Legg heller pengene i sparegrisen til kompressor eller noe sånt men anywayz, helt sånn fort gjort :
Torek Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Kult at du vil lakkere dem i noe annet enn standarden, som ofte er senter i svart eller gull Jeg støtter planen din fullt ut!
j_b Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 skal tenke på saken. tenke nøye nøye!! takk for den Sammy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå