Gå til innhold

M3 diffusor!!

Nicko
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann..

Driver å skal bestille deler til e36'n min, å er keen på M3 diffusor'n bak. Men da er spørsmålet; hvor får jeg kjøpt kunn diffusor'n som passer på org e36 bakfanger? (skal være org ''plast-fargen'' altså, ikke lakkert!)

Er det stor forskjell på M-Technik fanger'n å org e36 bakfanger?

Kan den som er til M-Technik fanger'n passe?

På Koed så er har de diffusore, men blei usikker! Så jeg håper det er noen med enda litt mer peil her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ganske stor forskjell på M3 bak og bare diffusoren ja, ser vesentlig bedre ut med komplett M3 fanger!

Tror kanskje St-import har liggende en diffusor du kan få for en rimelig penge, skal få ham til å titte innom her å si ifra.. (ubrukt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3 diffusoren passer ja, men man får som sagt en liten glippe på hver side bak som m-tech fangeren skjuler siden den bygger lenger bakover.

Men vil ikke si at det ikke ser bra ut, har det selv og det er jo mye bedre enn det orginale "dekslet" og i allefall bedre enn ingen ting i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3 diffusoren passer ja, men man får som sagt en liten glippe på hver side bak som m-tech fangeren skjuler siden den bygger lenger bakover.

Men vil ikke si at det ikke ser bra ut, har det selv og det er jo mye bedre enn det orginale "dekslet" og i allefall bedre enn ingen ting i det hele tatt.

bygger ikke lenger bak nei... men den er skrå i endene og og ikke rund... derfor man får glipene...

til orginal fanger:

HPIM1122.jpg

gammelt bilde men, m3:

DSC00498.jpg

feil! off:

sgs3tbfjhbubkffi6lrl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...