Nicko Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Heisann.. Driver å skal bestille deler til e36'n min, å er keen på M3 diffusor'n bak. Men da er spørsmålet; hvor får jeg kjøpt kunn diffusor'n som passer på org e36 bakfanger? (skal være org ''plast-fargen'' altså, ikke lakkert!) Er det stor forskjell på M-Technik fanger'n å org e36 bakfanger? Kan den som er til M-Technik fanger'n passe? På Koed så er har de diffusore, men blei usikker! Så jeg håper det er noen med enda litt mer peil her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Noen som kan hjelpe meg her ell ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Den fra koed skal passe, kjøpt den selv, men ikke montert enda. Men ser ut til å passe da, skal ikke garantere dette enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Merker ganske stor forskjell på M3 bak og bare diffusoren ja, ser vesentlig bedre ut med komplett M3 fanger! Tror kanskje St-import har liggende en diffusor du kan få for en rimelig penge, skal få ham til å titte innom her å si ifra.. (ubrukt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Koed, ebay. Jeg kjøpte fra ebay, virket grei, men passer ikke pga hengerfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 m.tech diffusoren kan passe, men du får to gliper på hver side, som ikke ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 m3 diffusoren passer ja, men man får som sagt en liten glippe på hver side bak som m-tech fangeren skjuler siden den bygger lenger bakover. Men vil ikke si at det ikke ser bra ut, har det selv og det er jo mye bedre enn det orginale "dekslet" og i allefall bedre enn ingen ting i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 m3 diffusoren passer ja, men man får som sagt en liten glippe på hver side bak som m-tech fangeren skjuler siden den bygger lenger bakover.Men vil ikke si at det ikke ser bra ut, har det selv og det er jo mye bedre enn det orginale "dekslet" og i allefall bedre enn ingen ting i det hele tatt. bygger ikke lenger bak nei... men den er skrå i endene og og ikke rund... derfor man får glipene... til orginal fanger: gammelt bilde men, m3: feil! off: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 kjøp heller riktig med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Koed, ebay. Jeg kjøpte fra ebay, virket grei, men passer ikke pga hengerfestet. har du en liggende foss ? kjøpen av deg ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Den jeg har er kjøpt på ebay for å passe orginal fanger... Vet ikke hvor sant det er men skal prøve den først Nicko, må bare få av hengerfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Oki ! Den er grei.. Si ifra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Jepp, tror jeg skal kjøpe M3 sideskjørt og bakfanger snart, så da blir kansje diffusern ledig. Send over noen bilder av bilen din på msn a Nicko! kristian.haugsrud.foss@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Eventuelt ett alternativ er og kjøpe m3 look alike diffusoren fra f.eks. rieger, den er lagd for org fanger så den ser ut til og høre til uten den glippen. Er nå en sånn jeg har.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Tror det er sånn jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå