2fast4u Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 De er jeg ute etter. DET ER IKKE DISSE. Helt klarglass de.mangler rødt inni lyktene å
bernhell Posted August 15, 2008 Posted August 15, 2008 Eg driver også å jakter på slike lykter. Har du sett hos koed? De ser slik ut: Grei pris også...1200 nok. De lyktene på det nederste bildet ditt, er det "dine" det? Er de til salgs isåfall? Eg må ha sånne lykter uten innmat i, for å slippe noe omkoding og sånt tull på bilen...
bmwe3m Posted August 15, 2008 Posted August 15, 2008 Eg driver også å jakter på slike lykter. Har du sett hos koed? De ser slik ut: Grei pris også...1200 nok. De lyktene på det nederste bildet ditt, er det "dine" det? Er de til salgs isåfall? Eg må ha sånne lykter uten innmat i, for å slippe noe omkoding og sånt tull på bilen... disse lyktene er også uten røde insatser til lys og bremse lys..... ser ut som 2001 men det er vanlige pærer bak "led" delen i baklys delen. noen som vet hvor en kan få tak i røde pærer? jeg måtte lakke mine pærer, men det er ikke 100% og det ble veldigt svakt lys i pærene..
Recommended Posts