2fast4u Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 De er jeg ute etter. DET ER IKKE DISSE. Helt klarglass de.mangler rødt inni lyktene å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Eg driver også å jakter på slike lykter. Har du sett hos koed? De ser slik ut: Grei pris også...1200 nok. De lyktene på det nederste bildet ditt, er det "dine" det? Er de til salgs isåfall? Eg må ha sånne lykter uten innmat i, for å slippe noe omkoding og sånt tull på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Eg driver også å jakter på slike lykter. Har du sett hos koed? De ser slik ut: Grei pris også...1200 nok. De lyktene på det nederste bildet ditt, er det "dine" det? Er de til salgs isåfall? Eg må ha sånne lykter uten innmat i, for å slippe noe omkoding og sånt tull på bilen... disse lyktene er også uten røde insatser til lys og bremse lys..... ser ut som 2001 men det er vanlige pærer bak "led" delen i baklys delen. noen som vet hvor en kan få tak i røde pærer? jeg måtte lakke mine pærer, men det er ikke 100% og det ble veldigt svakt lys i pærene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå