Gå til innhold

BMW E36 320 Coupe 1997/95


Protrek
 Share

Anbefalte innlegg

Så ut som en fin bil, som er bra utstyrt. Har ett par tips for salget :). Du skriver i annonsen "Bilen er ikke grisekjørt med da jeg er ferdig med den alderen for lengst". Du har en sticker i front vinduet "www.nordmøregatebilklubb.com. De fleste forbinder gatebilklubb med grisekjøring og herjing, så jeg ville fjernet stickeren. M-merket i grillen ville jeg fjernet da det ser litt mallplasert ut og ordnet noe med det sølvgreiene over eksosen bak. De små detaljene som ofte utgjør forskjellen for å få folk interessert i bilen.

Har ikke fulgt med på e36 i det siste så vet ikke hvordan du har priset den i forhold til markedet. Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en fin bil, som er bra utstyrt. Har ett par tips for salget :). Du skriver i annonsen "Bilen er ikke grisekjørt med da jeg er ferdig med den alderen for lengst". Du har en sticker i front vinduet "www.nordmøregatebilklubb.com. De fleste forbinder gatebilklubb med grisekjøring og herjing, så jeg ville fjernet stickeren. M-merket i grillen ville jeg fjernet da det ser litt mallplasert ut og ordnet noe med det sølvgreiene over eksosen bak. De små detaljene som ofte utgjør forskjellen for å få folk interessert i bilen.

Har ikke fulgt med på e36 i det siste så vet ikke hvordan du har priset den i forhold til markedet. Lykke til med salget!

helt eni med han over her,men du må nokk ner en del i pris.forde om bilen har mye udstyr ser fin ut osv så er det forsatt bare en 320 coupe,det får man ikkje mye for i dag desvere

lyke til med salge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger. Mye konstruktivt å ta tak i etter hvert om salget stopper helt opp.

Prisen er satt i forhold til 3-4 andre annonser jeg fant på finn.no og Autodb. (bilene er borte nå) om det er pga de er solgt eller at annonsen har ramlet ut vites ikke.

Når det gjelder det M-merke i fronten syns jeg ikke det ser så ille ut. Skiller seg litt ut fra andre M fronter med det merket.

Vurderte å fjerne merket i frontruten, men så skal vi da ha høst treff på Lånke 6. september, så da må jeg nesten ha det der :) Bilen skal selvfølgelig stå utstillt om den ikke er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...