l3nn4r7 Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hei, er helt ny her. Lurte på om noen har vært borti dette før, og kan hjelpe meg. Jeg får ikke åpnet døren på passasjersiden utenifra når vinduet er helt igjen. Men hvis jeg trykker på knappen for å rulle vinduet ned, trykke bitte litt på knappen, forsvinner litt av spenningen som er i døren, og det går fint ann å åpne døren fra utsiden. Har strippet døren. Når jeg trykker knappen for å få vinduet igjen, og presser den helt til vinduet stopper av seg selv, blir det litt spenning inne i døren, og jeg ser metallstengene som ruller vinduet opp/ned beveger på seg, ikke opp å ned, men inn og utover (dårlig forklart), trykker jeg hurtig på knappen for å rulle ned vinduet forsvinner spenningen (uten at vinduet beveger noe på seg), og døren lar seg åpne fra utsiden. Noen som har vært borti dette før? Har ingen bulker eller kollisjonsskader. Beklager hvis forklaringen ble litt dårlig Takker for all hjelp!
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 coupe? mine er også litt sånn... man kan stille ned vinduet litt med å mekke litt på de stengene som løfter vinduet... er mulighet for dette hvis du kikker litt
l3nn4r7 Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 coupe? mine er også litt sånn... man kan stille ned vinduet litt med å mekke litt på de stengene som løfter vinduet... er mulighet for dette hvis du kikker litt Takk for svar! Sedan tror jeg, men har vell ikke så mye å si? Har kikket meg helt rød inni der, kutt og faenskap på hendene, skal ikke være lett å komme til inni der med klapploffan.. Den motoren inne i døra, som styrer den taggete buete metallstangen, kan man justere noe på den til å få vinduet til å stoppe litt før den egentlig stopper, eller må jeg gå rett på de stengene inni der?
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 På coupe går ruta litt ned når man tar i håndtaket, er noe med det ///Mysild mente.
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 jepp, men hvis du har sedan, får du prøve å gjøre det samme... skal være en ting som stopper vinduene, denne kan du stille litt på hvor langt vinduet skal gå opp... prøv å finn den og juster i vei
l3nn4r7 Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Ok, men da leter jeg ikke i blinde, takk for hjelpen folkens! Btw, stappa noe papir greier opp over ruta før jeg lukka ruta igjen, og da fikk jeg åpnet døren utenifra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå