MGR Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 lurer litt på hvordan det er å bytte pakninga rundt takluka, er manuel takluke og 4 dørsbil, viss det har noe å si.. er bare den øverste som skal byttes, da forrige eier var idiot og lakka bilen rosa, og han var ikke spes flink til å maskere:P andre ting er: -bærearmene, er det noe vanskelig å bytte? -brekkwire og bremsebånd er det problem og bytte?
|Ole| Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 einaste eg veit er att bremsebånd er ganske enkelt berre å ta eit bilde av korleis det var før du demontere
MGR Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 et par andre ting er hvor får jeg kjøpt bakpotte til 320 som passer på org eksos?
MGR Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 einaste eg veit er att bremsebånd er ganske enkelt berre å ta eit bilde av korleis det var før du demontere ja.. bremsebånd ska nok gå lett:)
conan Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Kan du ikke vaske lista med noe sterkt så forsvinner lakken? Bremsebånd og wire er ikke så vanskelig, mesteparten av waierne er under bilen. Ta bilder først? Går nesten bare på 1 måte de.
|Ole| Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 jah, veit...men greit å ha eg tar altid bilde før eg demontere når eg begynne på nokke eg ikkje har gjort før
MGR Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Kan du ikke vaske lista med noe sterkt så forsvinner lakken? Bremsebånd og wire er ikke så vanskelig, mesteparten av waierne er under bilen. Ta bilder først? Går nesten bare på 1 måte de. hmm.. tror ikke det liksom:s tror det blir vanskelig, får bare lakke den svart at.. men noen som har peil på det andre? når jeg kjøpte bilen var det med mangellapp ifra sist eu kontroll, sto at håndbrekket på høyre bakhjul var dårlig, tidligere eier mente det kunne vær bremsebåndan som var slitt, men da ville jo bilen bremsa dårlig å.. men jeg har testet brekket, og begge hjul låses på tørr asfalt.. men noen som veit hva det kan være som skal ha gjort at det har funka dårlig? kan det være å bare stramme brekk wire'n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå