e30 tic Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 eg fekk mellomlegg ja.. skal bestille resten til understelle bak om ikke så lenge.. ett alt for stort mellomlegg
Even_e30 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Da var ny lester m3 vinge handlet:) Blir nok ikke så mye mer utseendemessig nå..Nå får jeg begynne på understell, motor og interiøret.. Har muligens en m50b20 motor som jeg begynner med Må lære meg å kjøre før jeg begynner med skikkelig kjøring uansett..Så tror ikke dette blir helt feil til førstebilen
Eksos Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Meget pen bil Du skal få låv til å beholde mtech vingen på om du vil
Even_e30 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 det var ikke den ekte m-tech vingen, så den er av..Men blir m3 vinge
Eksos Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Ja, M3 ser ikke helt feil ut det heller, selvom jeg ikke ville hatt det på min bil.. Skal vell gjerne ha flaps også på da? Føler den vinger trenger det
EirikL Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Dette blir en knall førstebil når du er ferdig. Liker at du beholder M-tech 1 stylinga, men synd at du kvittet deg med RS'ene. Det hadde blitt en udødelig kombinasjon. Stå på videre og lykke til
Even_e30 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 jeg absolutt ikke noe imot gromme breie rs felger, men følte ikke de passet helt 100%..Og siden det er første bil så må jeg nesten regne med kanting og slikt, og det har jeg ikke råd til..Er uten flippen den vingen jeg er på hugget etter, men tror det kan bli bra.. Blir ikke noe anderledes utseende utenom detaljer nå, så lenge jeg får den bakrutesenkeren jeg har sagt jeg tar.. Teppet såg bra ut det, ikke noe å si på det, men synd bakerste delen manglet..Men ser ikke på det som det største problemet.. Tror det blir en grei førstebil..Var egentlig bare flaks jeg kom over den, men siden e30 lenge har vert favoritten og det ikke var mer enn 2 dører på denne så slo jeg til så tidelig..Jeg har tiden på meg, men ser positivt på det..Da får jeg gjort alt skikkelig og ikke et hasteprosjekt til jeg får lappen.. Jeg ser for meg hvordan bilen vill se ut, men dere må gjerne komme med innspill..Alltid like kjekt å høre forslag, som jeg kanskje liker og endrer på.. Kjekt å få positive tilbakemeldinger
Even_e30 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 liten update: kjedet meg på tirsdag, så da fant jeg ut at jeg kunne lakke vinterfelgene. De ble lakket hvite. Ble fornøyd med fargen og lakkeringen.. Har også fått bestilt meg monovisker. Ting tar tid, men tid er noe jeg har mye av..
kristianbmw Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Du burde skru mens du har tid da vøttø Du har bra planer. stå på
Even_e30 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 er vell heller penger det står på.. Går på skole, så prioriterer først og fremst å få meg en utdanning..men har søkt på jobb på si, så venter på svar..Når de inntektene kommer blir d bil til slutt
///Grandalen Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Sinnsykt pen bil! Behold den slik den er..
Even_e30 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 lurte bare på en liten ting..Det er at detter jo en orginal 320, så lurte på om det var vanskelig å få godkjent m50b20 i denne?hva må til?
Even_e30 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Liten update: - Har fått monoviskar i hus. - Motor,girkasse,akslinger,elnett div. i boks. - Servostyring fra e36 i boks. Mangler motorfester men blir nok ikke motorbytte før i sommer/neste vinter.
Even_e30 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Lenge siden det har skjedd noe her. Men venter på penger nok til å fortsette.. Men har fått meg ei lagunalippa under fronten, syntes det tok seg bra ut:) Snart er baklykter også i hus. Så da mangler jeg bare foringer, og bremseskiver for å få den kjørbar igjenn:) Har fått lerlingplass hos Møller bil Haugesund (da bavaria ikke skulle ta inn i år), så går nok litt fortere fremover med bilen etter sommrern og fremover. Er kun pengene som stopper meg, men bil skal det bli til slutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå