marararius Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 På morran i dag skjedde det noe JÆVLI kjipt.. Stod opp, pakket med meg alle jobbtingene, gikk ut å låste opp bilen, åpnet bagasjeromsluka, puttet alt av nøkler og diverse baki, og kjørte til jobb. Men når jeg skulle ha tingene mine ut igjen, gikk faen ikke luka opp, og det gjør den ikke nå heller altså. Får den ikke opp!! Den knappen går helt fint å trykke inn, men den går ikke ut mer enn halvveis igjen. Dette her er nesten krise, hvis jeg ikke får opp den. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre?! Det er en e36 sedan altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Noen som vet? Jeg kan komme inn i bagasjerommet innenfra i bilen, hvis det er til noe hjelp?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Kubein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Kubein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Brekkjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Ja jøss! Nei, men har du noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hva er det som er så krise, hvis du kan komme inn gjennom bilen? Har du prøvd å låse opp bagasjelokket da? Kanskje den ikke følger sentrallåsen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Jeg låste jo vanlig opp på førerdøra på morran, og da gikk det opp, så lukte jeg igjen... Og når jeg kom på jobb gikk den ikke opp igjen. Nøkkelen funker ikke i låsen bak :S Den gjorde det helt til jeg fikset sentrallåsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Nei kan vel prøve og smøre opp låsen eller no kansje, vet ikke helt hva problemet er jeg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Vet ikke selv. Gikk jo greit opp, og igjen, men nå går den knappen bare inn, og kommer ikke mer enn halvveis ut igjen.. Og lokket går ikke opp.. Åå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Høres ut som noe fysisk sperrer låsinga, prøv og ta av det dekselet og pirk litt rundt låsen hvis du kommer te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 tar det når du kommer hit hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå