emil_j Posted August 15, 2008 Posted August 15, 2008 Hei , jeg har en e34 som jeg har byttet toppaking og freset toppen på men når jeg nå starter den går den skikkelig ujenvt og kun på 5 sylindre når den går. ventilene er justert på verksted så det skal ha blitt skikkelig gjort , men det lukter veldig bensin av eksos så det 6 sylindern får jo bensin. Noen som vet hva dette kan komme av ? Takker får all hjelp på fårhånd. Det er forresten en m20b25 motor. Mvh Emil Jensen
emil_j Posted August 15, 2008 Author Posted August 15, 2008 Det skal nevnes at før jeg begynte på motoren så gikk den helt greit, gikk på alle 6 men den har blitt litt varm og og toppakingen gikk.. derfor har jeg byttet den.
zH- Posted August 15, 2008 Posted August 15, 2008 sjekket plugger og coil? Virker jo som det kan være noe med tenning da?
emil_j Posted August 15, 2008 Author Posted August 15, 2008 Det er ikke coilen, er jo bare 1 coil på den motoren.. skal prøve med kondens fjerner i bensinen , kan være det å skal sjekke pluggene nu =)
Recommended Posts