Martins Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 ønsker og kjøpe bmw motorsport felger til e-36 må vere i bra stand legger med bilde av felgen eg tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Letteste er nok å søke på ebay.de, eller på autopower.se Regn med 8-10000.- for et strøkent sett med originale slike. (uten dekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Letteste er nok å søke på ebay.de, eller på autopower.se Regn med 8-10000.- for et strøkent sett med originale slike. (uten dekk)[/quote pris nye,var 6300 kr per st,vet dem er dyre,men du verden kor fine dem er og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Jepp det er flotte felger, har slike selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Averterte slike med dekk i rimelig strøken tilstand med dekk. Ikke polerte kanter dog. Lite respons så skrudde de på 325en. Og var ikke ille på pris heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=255804 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Hei,jeg har sånne jeg vurderer og selge.(ikke polerte kanter) den ene er litt flasset av men ellers bra,de er jo brukt da..er med 215/55 17" Sommer dekk.Brukt en og en halv sesong Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Hei,jeg har sånne jeg vurderer og selge.(ikke polerte kanter)den ene er litt flasset av men ellers bra,de er jo brukt da..er med 215/55 17" Sommer dekk.Brukt en og en halv sesong Bud? sent deg pm Stiga takker alle for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Hei,jeg har sånne jeg vurderer og selge.(ikke polerte kanter)den ene er litt flasset av men ellers bra,de er jo brukt da..er med 215/55 17" Sommer dekk.Brukt en og en halv sesong Bud? bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå