LordPalo Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Selger et sett med støtdempere fram til E36. De er nye, men den ene har blitt prøvemontert på min bil. Det visste seg at denne ikke passet min 318i. Tror de skal passe E36 med 6`er. Dette er dempere som har ca 30% hardere gasstrykk en originale ,dvs stivt Siden jeg ikke er sikker på hvilken E36 de passer, så selges de latterlig billig. Det eneste jeg er sikker på er at det partiet som har gjenger på toppen av demperen er tykkere enn det er på min bil.... Hvis noen trenger å vite noen vitale mål, så bare spør så kan jeg stikke ut i garasjen å måle... Pris: 400 kr pluss frakt
LordPalo Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Disse er kjøpt hos bavaria autoparts. Kan sjekke ut mer om nr osv når jeg kommer hjem ifra Polen. Kommer hjem førstkommende torsdag. I og med at jeg ikke er sikker på hvilken e 36 de passer på så selges de så billige som de gjør. Hvis ingen har sagt de skal ha de til jeg kommer hjem igjen, så går de på dynga sammen med mye andre e36 deler jeg skal kaste. Bla original rattet, komplett sett med utvendige lister. 4 stk fjærer 1 år gamle. Skal rydde litt i uthuset før vinteren kommer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå