Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei holder på og bygge om min 318i til 318is kjøpte motor på et huggeri og de hadde jo selvfølglig kuttet av alt av ledninger,så jeg har kjøpt nytt lednings nett og koblet det til MEN får bare gnist i en plugg.Jeg testet at pluggledningene var i orden men fikk ikke alle coilene til og fungere (318is M42 har fire coiler) så jeg kjøpte nye kanskje litt for fort, for har fortsatt gnist i en plugg:( så nå lurer jeg på om det er noen som har peiling.?

det ene jeg tenkte på er desse coilene blir ei rekke på 4 som orginalt skal skrus fast i et feste på det ene demper tårnet og da er de festet til jord vil jeg tru .jeg har foreløbig mine løs kan det ha noe og si?

det neste er at jeg har en del deler og jag er ikke 100% sikker på at det er "is" hjærnen jeg har satt i vist det er "i" hjærnen som står i kan det få et slikt utfall ?

Skrevet

Helt nye plugger. Trur kanskje jeg vet ..tru om alle coilene skal være jordet. fant ut at coilene på en 6er er jordet og orginalt skal jo mine være skrudd fast i demper tårnet trurjeg skal prøve det først.

Skrevet

Oi fant ut va det var, som nevnt litt tidliger så har jeg en del deler og ikke for mye plass til alt men i allefall så hadde jeg satt i dme til 318i så det var ikke så rart at det gnistet i en plugg for 318i har rotor og fordeler. så nu har jeg gnist i alle plugger :P

Så da mangler jeg bare og montere kat.+effekt anl så trur jeg det begynner og bli ferdig :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...