Azeton Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Mulig du kan bestille noen greier til kompressoren herfra? http://www.capa.com.au/prices_powerdyne.htm
osracing Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 etter det jeg kan se så går remhjulet i mot klokka det vil si att impelleren går med klokka å det ser riktig ut ser ikke hvordan ipelleren ser ut så om den er riktig vet jeg ikke.
Bonden Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hva hører denne kompressorn til ,og hvilken vei går den motoren i så fall ?.
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Mulig du kan bestille noen greier til kompressoren herfra?http://www.capa.com.au/prices_powerdyne.htm vet om den siden. men å forklare hva jeg skal ha der er vel ikke enkelt. å få rett kompressorhus liksom.
Kristov Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Du må bytte hele kompressoren. De lages i to versjoner med og mot klokka - alt etter hvilken side og vei de skal monteres på motoren. Er nok enig med ESS at det blir vanskelig og dyrt å bygge om den du har.
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Du må bytte hele kompressoren.De lages i to versjoner med og mot klokka - alt etter hvilken side og vei de skal monteres på motoren. Er nok enig med ESS at det blir vanskelig og dyrt å bygge om den du har. hmm. hadde bare noen hatt impellern å huset så hadde det gått. men skal se.
Bonden Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Alle motorer går ikke i retning med klokka (andre en bmw)
Sir Hofstad Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Nei, og uansett ser ikke dette ut til å være en "vinner" akkurat
osracing Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Kan snu rotasjons retning ved å bruke kraften fra et rem hjul som gåtr i mot baksiden på rema men vet ikke om det holder men det blir gjort på ett sett jeg har montert kommer an på hvor høyt trykk du skal kjøre på å har du kjøpt dette nytt å ifra hvor må være mulig å få byttet pressa ta kontakt med de som selger disse pressene å få råd
Sir Hofstad Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 På m52 har jeg sett det montert med en tilliggende hjul.
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Kan snu rotasjons retning ved å bruke kraften fra et rem hjul som gåtr i mot baksiden på rema men vet ikke om det holder men det blir gjort på ett sett jeg har montert kommer an på hvor høyt trykk du skal kjøre på åhar du kjøpt dette nytt å ifra hvor må være mulig å få byttet pressa ta kontakt med de som selger disse pressene å få råd øhh. hvordan gjorde du dette sa du? må jo vri reima da.hehe
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 På m52 har jeg sett det montert med en tilliggende hjul. Hvordan da mener du? vanskelig å få det til å gå andre veien da egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå