-AmunD- Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Ikke egentig forklar da gitt Er jo bare å montere reima så den går på ut siden i stedet for inn siden..... Såvidt jeg skjønte da Veldig dårlig tegning da, er bare en enkel forklaring på hvordan reima skal gå! Trenger selvsagt flere reim hjul.... Shooooot me if i`m wrong
Sir Hofstad Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 pørs seff på spor osv. Men er ikke problem å snu retning.
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Ikke egentig forklar da gitt Er jo bare å montere reima så den går på ut siden i stedet for inn siden..... Såvidt jeg skjønte da Veldig dårlig tegning da, er bare en enkel forklaring på hvordan reima skal gå! Trenger selvsagt flere reim hjul.... Shooooot me if i`m wrong hvordan vil dere gjøre det
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Plassering av reimhjul må justeres motoren går med klokken så dette blir feil de pilene iallefall må oxo ha ei reim med spor på begge sider. sikkert ikke lett å skaffe
-AmunD- Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Plassering av reimhjul må justeres motoren går med klokken så dette blir feil de pilene iallefall pilene var ett eksempel på reima Men eneste ugreie med en sånn løsning er å finne reim som passer og hjul da! i teorien er det en god ide
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Plassering av reimhjul må justeres motoren går med klokken så dette blir feil de pilene iallefall pilene var ett eksempel på reima Men eneste ugreie med en sånn løsning er å finne reim som passer og hjul da! i teorien er det en god ide ja teorien er der. men å skaffe reim da.. må ha spor på begge sider da.noen som vet?
-AmunD- Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Plassering av reimhjul må justeres motoren går med klokken så dette blir feil de pilene iallefall pilene var ett eksempel på reima Men eneste ugreie med en sånn løsning er å finne reim som passer og hjul da! i teorien er det en god ide ja teorien er der. men å skaffe reim da.. må ha spor på begge sider da.noen som vet? Treng ikke spor på begge sider, har jo stramme hjul orginalt på bmw som går på utsiden av reima
-AmunD- Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/8903.gif Som nr 5 på bildet der
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider begynne å demre litt dette nå.for i settet så var det med ei mye lengre reim enn som skulle være der.så jeg kjøpte ei ny jeg. + at det var med et stort exentrisk strammehjul..hmmm
-AmunD- Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider Frese ned det hjulet... Ikke vet jeg om dette her kommer til å funke, men da slipper du iallefall å kjøpe nye kompressor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå