2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/8903.gifSom nr 5 på bildet der er 6rib spor i reimhjulet mitt vettu. enest å dreie av de da..
-AmunD- Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider begynne å demre litt dette nå.for i settet så var det med ei mye lengre reim enn som skulle være der.så jeg kjøpte ei ny jeg. + at det var med et stort exentrisk strammehjul..hmmm kanskje settet er lagd for å brukes sånn da
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider Frese ned det hjulet... Ikke vet jeg om dette her kommer til å funke, men da slipper du iallefall å kjøpe nye kompressor får spekulere litt på dette tror jeg. går jo ganske lett irundt reimhjulet på kompressoren. så er jo ikke utvilsomt
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider begynne å demre litt dette nå.for i settet så var det med ei mye lengre reim enn som skulle være der.så jeg kjøpte ei ny jeg. + at det var med et stort exentrisk strammehjul..hmmm kanskje settet er lagd for å brukes sånn da muli det ja. takker så mye for kreativ tenking. kanskje jeg sparer meg for 15000 nå. steike svert. dette må bare gå det. får vel ikke sove i natt nå da.hehe
-AmunD- Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider begynne å demre litt dette nå.for i settet så var det med ei mye lengre reim enn som skulle være der.så jeg kjøpte ei ny jeg. + at det var med et stort exentrisk strammehjul..hmmm kanskje settet er lagd for å brukes sånn da muli det ja. takker så mye for kreativ tenking. kanskje jeg sparer meg for 15000 nå. steike svert. dette må bare gå det. får vel ikke sove i natt nå da.hehe hehe Må til litt kreativ tenking i ny og ne! Lykke til med bygget!
2fast4u Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 jamen du får øversiden av reima på kompressoren da. den uten spor.så må jo ha spor på begge sider begynne å demre litt dette nå.for i settet så var det med ei mye lengre reim enn som skulle være der.så jeg kjøpte ei ny jeg. + at det var med et stort exentrisk strammehjul..hmmm kanskje settet er lagd for å brukes sånn da muli det ja. takker så mye for kreativ tenking. kanskje jeg sparer meg for 15000 nå. steike svert. dette må bare gå det. får vel ikke sove i natt nå da.hehe hehe Må til litt kreativ tenking i ny og ne! Lykke til med bygget! takker. du skal få tilbakemelding.hehe
2fast4u Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 nå er det ornet. skal legge inn bilde nå.
osracing Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 løft det hjulet du monterte til slutt for å få mere annlegg på kompressoren for å være på den sikre siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå