325i! Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 har et merkerlig problem på bilen min. Skiltlysene mine lyser uansett om tenning og lysbrytern er avskrudd. innvendige lys som i askebeger og slikt lyser også når tenning er av. tar jeg ut lysbrytern slutter innvendige lys og lyse,men skiltlys lyser enda. når jeg napper ut sikringen for høyre parklys forsvinner skiltlys og innvendige lys. noen som har e meining om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Høres ut som du har konstant strøm på kretsen til de lysa der (overledning kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 bump! ps.endret litt på førstee innlegg pga feilskriving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Dette virker uannsett som en liten feilsøke jobb på det elektriske Feilen kan jo ligge i lysbryteren, de er litt sånn slække har jeg fått en følelse av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Dette virker uannsett som en liten feilsøke jobb på det elektriske Feilen kan jo ligge i lysbryteren, de er litt sånn slække har jeg fått en følelse av. jeg tror det er lysbrytern jeg og.så jeg skal låne en med en kompis i morgen:) vist ikke blir de feilsøking gitt.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenny Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Hei. Hadde faktisk akkuratt det samma problemet på gamle bilen min for en stund tilbake. Under den plata som sitter under ratt stammen, der skal det være noen reler oppi. 2 eller 3. husker ikke helt nøyaktik. Der var det ett rele som hadde hengt seg opp på min, da i "på" tilstand. bare åpna det jeg og vippa løs selve rele delen med en flat trekker, spraya på med masse crc og blåste det reint, funka som en drøm etter det. håper dette kan være til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå