Stale_H Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Selger mitt datasprut pga av pengemangel og stillstands i prosjekt. Med dette sprutet kan du bruke de fleste orginale følere. Nyprisen var rundt 13 tusen, kjøpte det av Bjørnstad Bil. http://bjornstadbil.no/public.aspx?pageid=7638 Det som følger med er: -Software -ECU (hjerne) -Coiler (har til 4 syl og 6syl) -Plugghetter -Mapsensor osv osv Gi bud.
texas83 Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 denne koster 12 ny.hvor gammel er den er den brukt i bilen?
Stale_H Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 styrer tenning ja. har bare vært montert, men kom aldri så langt at jeg ferdigstilte det. koster 12 ny ja. men da er ikke coiler, pluggledninger å div med, så blir fort dyrere enn det.
Stale_H Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 kunne tenkt meg litt mere, skal se om jeg får flere bud. har jo akkurat lagt det ut. skal ta kontakt om det er ikke noen andre som melder sin interesse.
texas83 Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 hva slags motor sitter i bilen din? har du klipt noe i ledningsnettet? har du kvit på spruten?
Stale_H Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 har kvittering ja en plass. ledningsnett må seff lages selv med et datasprut. alt av ledninger til givere og dysekontakter osv må legges opp. m20b25 som sitter i bilen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå