Sir Hofstad Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 installert XP, MAP-MONKEY, osv. Fungert steinbra
Dirty Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 type maskin? og komplett med skjerm og det hele ?
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Likt kabinett som de Niki25 selger(tror jeg), men 40 giga HD, CPU i allefall 1000 (Nehemiah), 512 ram, DVDspiller, GPS osv.
Oslo-power Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Likt kabinett som de Niki25 selger(tror jeg), men 40 giga HD, CPU i allefall 1000 (Nehemiah), 512 ram, DVDspiller, GPS osv. Som jeg selger Hvis det er carputer som er bygd for bil tviler jeg på det For mine er egentlig lagd for å stå i terminalene til oslo S
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Likt kabinett som de Niki25 selger(tror jeg), men 40 giga HD, CPU i allefall 1000 (Nehemiah), 512 ram, DVDspiller, GPS osv. Som jeg selger Hvis det er carputer som er bygd for bil tviler jeg på det For mine er egentlig lagd for å stå i terminalene til oslo S Da har OsloS tatt etter meg, fordi jeg bygde for 2 1/5 siden, og tydeligvis med bedre specs enn jernbanen,OG jeg klarte å sette opp før salg. Lurer du på mer kan du se hva MASTIFF inne på Hardware.no sier om å bygge Carputer....
Oslo-power Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Likt kabinett som de Niki25 selger(tror jeg), men 40 giga HD, CPU i allefall 1000 (Nehemiah), 512 ram, DVDspiller, GPS osv. Som jeg selger Hvis det er carputer som er bygd for bil tviler jeg på det For mine er egentlig lagd for å stå i terminalene til oslo S Da har OsloS tatt etter meg, fordi jeg bygde for 2 1/5 siden, og tydeligvis med bedre specs enn jernbanen,OG jeg klarte å sette opp før salg. Lurer du på mer kan du se hva MASTIFF inne på Hardware.no sier om å bygge Carputer.... Du.. Bare sier at det ikke var samma kabb Easy
Sir Hofstad Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Var en flipp Men jeg sier at det er samme kabinett som du har avbildet. Kan ta bilde og sende link til PCutstyr hvor jeg handlet det? Uansett var poenget at det er dritfine kabinetter i rett størrelse.
Oslo-power Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 ok da Samme merke av kabinett iallefall.. Disse kabinettene er utrolig bra kjøling på også.. Så slipper å få en oppbrent pc hvis du legger den inni noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå