kuanov Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Tror nok at en BMW 728 er raskere enn hvilken som helst Ferrari fra punkt A til B når jeg ser denne filmen, for det var merkelig å se at alle andre trafikanter slapp BMW'en frem, mens Ferrarien måtte ligge bak bilene og presse seg frem. Skulle nesten tro at Ferrarien kjørte på motorveiene i Bergen, der de fleste kjører i venstre felt....i lav fart altså.
conan Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Woww, en forbikjøring av ferrari som ligger bak trafikk. Hadde den svingt ut og giddi leke med den bmw hadde vi nok bare sett noen runde baklys som hadde blitt borte i det fjerne....
ovex Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 .....jøss... gadd ikkje meir etter 4 min eg. Har då masse anna å gjere på, slå plenen for eks. hihi.
Ballder Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Konklusjonen her må være... Kjører man en BMW som faktisk har litt pulver, så "må" man gasse på og tøffe seg litt for at folk skal se det går sånn nogenlunde unna. Har man Ferrari, så vet folk at det går bra!!
Fire Wire Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Vicky Butler-Henderson fra Fifth gear som tester BMW M5 vs. M6.
viplash Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Håpløs video. Og man ser jo at Ferrarien drar _lett_ i fra BMW'n ved et par anledninger der, men blir tatt igjen fordi forankjørende trafikk gjør at ferrarien må bremse..jaja. Takke meg til BMW M5 vs M6
Fire Wire Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Skulle bare mangle, det er vel en 700 kilo i vektforskjell også.
hylle Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 skjønte heller ikke helt meningen med denne filmen, skjønner forsåvidt heller ikke hvorfor folk på liv og død skal race på en motorvei midt på dagen når det er trafikk der. men var forsåvidt et stk feit 7 serie det der!
vetu03 Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 skjønte heller ikke helt meningen med denne filmen, men var forsåvidt et stk feit 7 serie det der! Ikke jeg heller.. Men rå 7 serie da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå