TheBirg Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Kongelåt ! Resten er fabrikert og ræva vel ? Det er nok ikke bare vekten som er forskjellen her...
Turbo-Tommy Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Det der var da ingenting. Flekket en Testarossa i en 87mod Sierra IS med 115 late hk engang i tiden Nå skal det sies at jeg brukte nesten en time på å greie det, og at jeg tok et par kilometer fart for å få nok fart til å overrumple ham
BMW-Coupe Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Din favoritt faktisk Kunne ikke akkurat se poenget med den der Men 1 pen stk BMW
Deep Dish Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Stephan.s skrev: 1 stk meningsløs og kjedelig video +1
Deep Dish Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Bruk Tulletråden til dette..!! Videoer har jo ingenting med "Teknisk" å gjøre....
knut_olestad Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Deep Dish skrev: Bruk Tulletråden til dette..!! Videoer har jo ingenting med "Teknisk" å gjøre.... Den henger jeg meg på!
Fire Wire Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 knut_olestad skrev: Deep Dish skrev: Bruk Tulletråden til dette..!! Videoer har jo ingenting med "Teknisk" å gjøre.... Den henger jeg meg på! Jeg også, jeg var litt for rask da jeg la ut tråden som var ment som et morsomt innslag av folks favoritter på youtube, ikke nødvendigvis bare om BMW'er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå