Garasjesalg Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Er der noe forskjell på fjørbeina fra en e36 m3 3L og 3,2`en? Skal monterest på e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Noen som vet om hvor det står litt om e36 forstilling i e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Er ikke forskjell på selve fjærbeina, men fjærbeinslagrene (toppene) er forskjellige på 3,0 er de like h/v, mens på 3,2 er det forskjellige, så shvis du bytter om h/v der, så får du ca 3,2gr negativ camber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 okai..så visst jeg skal bytte over til M3 forstilling så er det bare og montere alt? Bør jeg ha E36 excentrisk foring på bærearmene også da eller? Finner lite info om dette på nettet..Jeg har ivertfall ikke funnet noe spes om det enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Jeg har ikke vert borti å motere E36 forstilling på E30, men alle E36 M modeller har exentriske foringer på bærebruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Noen som vet hva jeg kan gjøre med bremsene? E36 M3 har jo 2 slanger som skal ut av kalipperet..E30 er det jo bare 1 som går orginalt inn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 kjøp deg eller lag et T stykke av no salg. fra 1 til 2 vis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Glem det..både koed og gs ga meg litt feil info. Leita opp selv, og det viser seg at det er bare 1 som går inn på calipteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå