Selectaa Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Jeg har en 320D Touring 2007 med Comfort Access og elektriske seter med minne. Jeg har lagt inn min preferanse av seteinstilling på minneplass 1. I computern kan jeg velge at når jeg åpner bilen med nøkkel 1 så skal sete sette seg tilbake til minne posisjon 1 når jeg åpner døren eller låser opp bilen. Dette får jeg ikke til å fungere. Jeg må holde minneknapp 1 nede til den har justert sete korrekt (helt til den er ferdig). Noen som har noen tips på dette?
Bonden Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Du har da lagt inn dette på en anen nøkkel også med ulike preferanser ?. så når du veksler i mellom disse sjer det ikke noen justering ?.
Selectaa Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Du har da lagt inn dette på en anen nøkkel også med ulike preferanser ?.så når du veksler i mellom disse sjer det ikke noen justering ?. Ahh. God idè! Det skal jeg teste. Har ikke brukt den andre nøkkelen enda. Skikkelig Bimmere må jo kjøres av skikkelige folk (les; mannfolk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå