candikid Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 ikke noe vider respons fra deg nei, knallbra! bump
635csi Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Har to frontstoler med svært få skavanker. Har desverre ikke baksetetene som hører med.
candikid Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 det kunne jo vært aktuelt det egentlig! hmmm.. men satan å langt unna du bor.. noen måte å få ordna det på tro?
635csi Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Er jo mulig å sette stolene oppå hverandre på en halvpall å sende de med godsbil da. Er et lokalt transportfirma her som kan levere varer på Ramberg godsterminal i Drammen. Men jeg vet ikke helt hva det blir kostende i frakt da desverre. Alternativt blir jo Posten da. Mulig de er lette nok til å sende i en pakke. Dersom det går så blir det ca 400,- i frakt med alle tillegg etter mine beregninger.
candikid Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 det virka faktisk ikke så dumt men nå fant jeg nettopp et sett seter i riktig farge hos en høgger, så jeg venter og ser åssen stand dem er i. hadde vært så sinnsykt deilig å slippe å bytte farge på resten av interiøret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå