Zeeks_Racing Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Hei! Jeg har en 92 modell E-30 cab som er opprinnelig en 318 Motoren rasa så har begynt å sette i en M52- 325 motor. Har bare Elektrisk igjen før den er på veien Er det noen som har noe koblingsskjema fra motor til bil? Den originale kontakte i bilen passer ikke i forhold til motoren En ting til: Noen som vet hvordan motorfester jeg kan bruke? HAr prøvd E-28 fester som jeg fikk opplyst i en DIY, men de passet ikke gitt.
jensemann23 Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 har du tenningslås og liknende fra m52 da? det må du ha pga EWS II
Zeeks_Racing Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Hmm kansje det? Har ikke tenkt på M5..
Zeeks_Racing Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Er det noe andre enn M5 fester jeg kan bruke tro?
oddis Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Du må selvfølgelig ha E36 M50 baserte motorfestebraketter og E28 535/M5 (fås på koed.no f.eks) motorfestegummi. Gummifestene må du ofte snu slik at styrepinnene på festene står i de hullene som man normalt skrur fast motoren. Altså motsatt av orginalt. Dette gjelder begge sider.
Zeeks_Racing Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Du må selvfølgelig ha E36 M50 baserte motorfestebraketter og E28 535/M5 (fås på koed.no f.eks) motorfestegummi. Gummifestene må du ofte snu slik at styrepinnene på festene står i de hullene som man normalt skrur fast motoren. Altså motsatt av orginalt. Dette gjelder begge sider. Hehe jo takk for svar skjønte hva du mente når jeg fikk begynt på dette;) Det jeg gjorde var å bruke E-36 motorbraketter, fikk ikke tak i de gummifestene fra 5èr, så kjøpte 6 Hockey pucker å borra de i senter. å brukte 3 på vær side Det gikk fint det, Men den blir kansje litt stivere? Ble litt probler med mellomakselen også, men Brukte E-36 Mellomaksel så gikk det som fot i hose Men det som jeg har igjen nå, å som er et "problem" Hvordan skal jeg få kobla dette sammen? Har kun 525 ledningsnett fra motoren (ikke det til bilen) Og bilen er opprinnelig en 318 Men jeg lurer på å bruke kontakte fra den gamle motoren så de passer i hverandre. Men lurer på om noen som har /vet hvor jeg kan få tak i Et skjema som viser hva de enkelte ledningene går til?
verticalescape Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Sjekk ut http://www.e3024v.com/ Masse bra info der.
Zeeks_Racing Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 hmmm... ble ikke noe klokere av det heller gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå