Dan327t Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Hei, har en m20b27 som jager opp og ned og går høyt på turtall på tomgang. Hvis jeg holder jevn gass mellom 2-3000rpm og kjenner på eksos så kommer det ikke helt jevnt. hvis jeg vrir gassspjeldet veldig fort så bobler den, men ikke hvis jeg gjør det med litt saktere. noen som har noen tips? Takk for svar.
ADHD POWER Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 skaff deg en boks startgass og spray på slanger og div koblinger på innsuget å se om den ruser seg mer. høres ut som falsk luft for meg.
Dan327t Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Lurt litt på det jeg og, sitter derfor å venter på en som skal kjøre meg så jeg får kjøpt det Men er det tomgangsregulator på denne, tidlig m20? noen som vet?
Fliid Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Hva er tidlig? (er da på jakt etter årsmodell eller ett foto f.eks av innsug og LMM innlemmet) Alle har, spørs bare hvilken styring du snakker om her.
Dan327t Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Har vært ute å prøvd litt forskjellig. den gikk greit med en gang jeg starta, men begynte å jage igjen etter litt på tomgang. sjekket etter falsk luft men fant ikke noe, men så åpnet jeg oljelokket på topplokket mens den gikk å da sluttet det, satt det på å den begynte å ruse seg. fant ut at det var gjort no mikk makk med den slangen fra topplokk til innsug rett ved gasspjeldet. så sakl bestille noen nye slanger å slikt å se om det hjelper. noen her dette har skjedd på før?
Dan327t Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Hva er tidlig? (er da på jakt etter årsmodell eller ett foto f.eks av innsug og LMM innlemmet) Alle har, spørs bare hvilken styring du snakker om her. Skal se om jeg får tatt et bilde i morgen
ADHD POWER Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Har vært ute å prøvd litt forskjellig. den gikk greit med en gang jeg starta, men begynte å jage igjen etter litt på tomgang. sjekket etter falsk luft men fant ikke noe, men så åpnet jeg oljelokket på topplokket mens den gikk å da sluttet det, satt det på å den begynte å ruse seg. fant ut at det var gjort no mikk makk med den slangen fra topplokk til innsug rett ved gasspjeldet. så sakl bestille noen nye slanger å slikt å se om det hjelper. noen her dette har skjedd på før? den slangen du snakker om hadde sprekt på min gamle m20 motor, det førte til jaging/ujevn gange, og dårlig trekkraft. prøv å bytt den du=) suger falskluft hvis den ikke er helt 100%
Dan327t Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 dårlig trekkraft også, syns den gikk rimelig greit jeg, bestiller slange i dette øyeblikk=)
Dan327t Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Hva er tidlig? (er da på jakt etter årsmodell eller ett foto f.eks av innsug og LMM innlemmet) Alle har, spørs bare hvilken styring du snakker om her. Her er et bilde rundt spjeld og belg. noen som kan si hvilken årsmod motoren er? Da jeg ikke er sikker, heller ikke forrige eier.
Dan327t Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Noen som har hatt samme problem? begynner å lure på ventilene jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå