ConCon Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Selger et sett med klarglass tåkelykter til E36, kun brukt 2,5 måneder. Den venstre lykten har noen tynne riper, men disse synes kun på veldig nær avstand, og utgjør heller ingen påvirkning på selve lyset. Ellers er lyktene rene og strøkne Det medfølger også festebraketter, men disse har knekt tupp, og er derfor lite brukbare så fint om man har disse fra før av Lyktene ligger i tilpassede esker! Pærer medfølger ikke.. Selges pga kjøp av originale tåkelykter. Pris kr 550,- inkludert frakt (oppkrav kr 198) eller kr 400,- ved henting hjemme hos meg. Tlf. 98 48 06 29
ConCon Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Hadde ikke tenkt å sende i posten... men hvor mye koster det da? hvis jeg bruker norgespakke... hva med 400+frakt eventuelt a? men da må jeg nesten ta forhåndbetalt (av prinsipp)... men for deg så blir det jo motsatt... derfor jeg ikke liker å sende i posten, av begge sine hensyn, tilfelle noe skulle skje underveis..
ConCon Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Eventuelt i oppkrav da... men hvem er det som betaler frakt til posten hvis man gjør det da? Mulig det er tryggere å sende på den måten.. Og det jeg skrev at ripen ikke synes, vil jo si at den synes ikke når du står og ser foran på bilen, men går du helt innpå vil du jo se den... bare så det ikke blir misforstått
Dirty Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Hei . glemte helt vekk denne fikk en Pm om en som hadde med exenon så jeg ble lurt på den å sende går fint, forskudsbetaling hadde gått helt fint. kjøper de vis de exenon lyktan går i dass.
ConCon Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Okei... den er grei. du får si fra når du vet noe... Hva med postoppkrav da? men da betaler du porto da, så kan jeg finne ut hvor mye det koster
Kai-P. Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Oppkravsgebyr er 198,- for pakker inntil 10 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå