sparky23 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 heisann. da tiden går mot studier så er jeg nødt til å selge min 320Ci, da studenter ikke akkurat er kjent for å ha mye penger. den er registrert 12/99 og fremstår som en 2000 modell. bilen er svart metallic, med 17" felger, har også 15" på vinterdekk men disse er modne for utskifting(dekkene altså).. bilen har gått 150000 pr dags dato. er også en sprekk i frontruten jeg ikke har gjort noe med enda.. pris antydning: 175000,- Ellers av utstyr: ABS Airbag Aircondition Alarm Alu. felger Antispinn Cruisecontrol EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 4 Fjernst./Sentrallås Galv. karosseri Just. ratt Kjørecomputer Klima Klimaautomatic Kurve/tåkelys Midtarmlene Multifunksjonsratt Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinn Skinnratt Sportsseter Startsperre Treinteriør Utetemp. Varmeseter Xenonlys kontakt: Kenneth Holte 92247662 holte_kenneth@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Har du bilder av gliset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg