JE Motorsport Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Selger min rustfrie Scorpion bakpotte med STW enderør som kun er brukt 2 uker da den desverre passer dårlig på Compacten min . Dette er en meget grom bakpotte som iflg forselger har livstidsgaranti! Selges for x,-kr + evnt frakt Her sammen med en annen eksospotte
JE Motorsport Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Passer 325 e36 sedan? Den er for M-motorene, men vil tro det er mulig med litt tilpassing i skjøten mellom bakpotte og mellompotta
Kristov Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Vet du hva slags design det er innvendig i eksospotta? Om det er rett igjennom eller noe rør/kammer hit og dit.
JE Motorsport Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Vet du hva slags design det er innvendig i eksospotta?Om det er rett igjennom eller noe rør/kammer hit og dit. Er en form for perforert rør som du ser inn i når du kikker innenfor endstussen, hva som evnt er innenfor det klarer jeg ikke å se..
Ellingsen B. Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 rop ut når du vet hva du gjør senere mtp bakpotte
JE Motorsport Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 rop ut når du vet hva du gjør senere mtp bakpotte Skal gjøre det, blir Ferrita potta som jeg hadde nå inntil videre. Mulig det bare blir "kosmestisk" løft på den Da er Scorpion bakpotta solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå