destroyy Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Solgt eksosen? jeg kan komme å hente jeg Skal du beholde tåkelysene også?
rolfi Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Jeg beklager at jeg ikke har svart før nå. Pleide få mail når det var nye svar, men har ikke fått noen. Pedi: ABS er det dessverre ikke. 528i: Skal ha det av karosserideler som er brukende på den, så det er nok ikke så mye igjen til slutt... destroyy: Eksosen er ikke solgt nei, men jeg må sjekke om den kan pakkes først. Gir beskjed om den blir for stor for å sende Tåkelysene er dessverre både sprukkne og misfargede. Tror jeg faktisk allerede har kastet de. Var ikke noe å ha på. Er ikke så dyre nye uansett. Veng, meca, mekonomen og forsjellige andre har de til en rimelig pris
destroyy Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 aha Trodde det var du som bodde i moss jeg , blingsa litt ,var han andre som ville ha eksosen som kom derfra :/ MEn du får gi beskje da
rolfi Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Hehe. Ja syns det var litt langt for et eksosanlegg
rolfi Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Eksosanlegget tror jeg ikke er så mye å ha på, for å si det slik. Det er sveiset engang tidligere, og lekker vann ut av sveisen Skal ta ut motoren en av de kommende dagene, så om noen er interessert i M30B28 som har gått rundt 270 000 (mener jeg å huske... Eller 290...) så er det bare å si ifra Den tikker endel og ryker litt blått, men kammen er fin og blårøyken er nok bare ventiltetningene. Alt som trengs for at motoren skal starte følger med.
Morty999 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 har du ei bunnpanne til e28 m30? MED nivåføler?
rolfi Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Vil helst selge motoren komplett.. Sorry. :/
rolfi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Nå er motoren ute. Den skal ha alt som trengs for å sette den i bil igjen. Girkasse følger også med. Motoren tikker på ett sylinder høres det ut som, og bruker et snev olje. Jeg sjekket kammen, og den var helt grei, kammen i den grønne er verre for å si det sånn. Så er nok bare en ventiljustering som må til mtp. tikking. Oljebruken er vel bare dårlige ventiltetninger. Girkassen er helt fin, litt rørepinne kanskje, men det er bare den foring greia. Vil ikke ha under 3000,- for det. Og det mååå hentes Står på palle, slik det blir lettere å håndtere.
rolfi Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Jepp. EDIT: Nei den er faktisk egentlig Belgisk... Men den ble importert til Norge i 1985
Skuseth Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Hei.. hva skal du ha for elvinduene? har du dem enda? trenger bare de 2 framme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå