Hjelen Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Hei. Lurer på hva dere(som har skinnseter) behandler de med? Kjedlig å få sprekker etc. i skinnet. Noen tips/anbefalinger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Jeg er hvertfall meget godt fornøyd med Swissvax produktene. Der får man også kjøpt farge til akkurat dine seter så resultatet blir perfekt! www.swissvax.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Jeg er hvertfall meget godt fornøyd med Swissvax produktene. Der får man også kjøpt farge til akkurat dine seter så resultatet blir perfekt!www.swissvax.no Ikke dumt:) takk for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Jeg har vel i grunnen solgt sjela mi til Meguiars, men jeg tviholder enda på Autoglym sin Leather care cream. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Jeg har vel i grunnen solgt sjela mi til Meguiars, men jeg tviholder enda på Autoglym sin Leather care cream. Takk for tipset:) Regner med du kun bruker det beste på M3GT`n (Den så strøken ut. må inrømme jeg ble litt sjalu) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Jeg har vel i grunnen solgt sjela mi til Meguiars, men jeg tviholder enda på Autoglym sin Leather care cream. For det det er verdt gjelder dette også meg. Godt fornøyd med Autoglym sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Hvor får man kjøpt Autoglym ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Hvor får man kjøpt Autoglym ? Mekonomen, men kan ikke sammenlignes mot Swissvax Har man slitt/stygt skinn hjelper det lite med vanlig skinnpleie fra Autoglym eller annet. Da trenger man farge og skikkelig fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Hvor får man kjøpt Autoglym ? Mekonomen, men kan ikke sammenlignes mot Swissvax Har man slitt/stygt skinn hjelper det lite med vanlig skinnpleie fra Autoglym eller annet. Da trenger man farge og skikkelig fett Takk nok en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 www.leathermaster.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Da har jeg bestilt: Swissvax Leather Care Kit Swissvax Leather Healer & Swissvax Leather Pad påføringspute:) Gleder meg til å se resultatet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 www.leathermaster.no Enig i den, det er noe av det råeste jeg har sett hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Fikk pakken min fra leathermaster i dag så har ikke prøvd den. Jeg sendte mail dit før jeg så Swissvax, så da ble det dem. Ellers hadde jeg vel sitti her og lurt på hvilken jeg skulle ta enda. Du får gi tilbake melding på åssen det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Fikk pakken min fra leathermaster i dag så har ikke prøvd den. Jeg sendte mail dit før jeg så Swissvax, så da ble det dem. Ellers hadde jeg vel sitti her og lurt på hvilken jeg skulle ta enda. Du får gi tilbake melding på åssen det ble Det skal jeg gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå