caaatooo Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Sorry..så ikke innlegget ditt tidligere..Det finnes ingen cup-kit fra h&r så måtte sette sammen sett her. Finner kun at disse har nivåmat bak? Satt sammen et sett med Bilstein B6 dempere forran og 30mm forsterka H&R fjører forran/bak. Prisen blir 6890,- Skal tenke litt over det Hvor lang leveringstid er det, sånn ca..?
Ellingsen B. Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Sorry..så ikke innlegget ditt tidligere..Det finnes ingen cup-kit fra h&r så måtte sette sammen sett her. Finner kun at disse har nivåmat bak? Satt sammen et sett med Bilstein B6 dempere forran og 30mm forsterka H&R fjører forran/bak. Prisen blir 6890,- Skal tenke litt over det Hvor lang leveringstid er det, sånn ca..? ca 7-10 dager
Ellingsen B. Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Sorry..så ikke innlegget ditt tidligere..Det finnes ingen cup-kit fra h&r så måtte sette sammen sett her. Finner kun at disse har nivåmat bak? Satt sammen et sett med Bilstein B6 dempere forran og 30mm forsterka H&R fjører forran/bak. Prisen blir 6890,- Skal tenke litt over det Hvor lang leveringstid er det, sånn ca..? ca 7-10 dager
E28 TURBO Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Trenger til min E28. Kan du skaffe eller kan jeg bruke til E34??
Ellingsen B. Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Trenger til min E28. Kan du skaffe eller kan jeg bruke til E34?? Skaffer kun Bilstein B6 Sport og Bilstein B8 Sport til din. Trenger chassienummer for å kunne oppgi riktig pris
lunde Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Har du fått inn Fk higsport til e36 nå eller?Gått 2 uker nå...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Har du fått inn Fk higsport til e36 nå eller?Gått 2 uker nå... Mins du sa på msn at du ville avvente siden jeg ikke hadde de på lager. Det som ble tatt inn er allerde solgt ut. Ønsker du å bestille et sett kan jeg få dette opp med på frakt fra Tyskland i morgen.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Får du ordnet noe til 1602?Mvh, Steffen Jeg finner 1600 i listene her..Er det samme type? Har du et chassienummer så skal jeg få sjekket det opp Er hvertfall Bilstein jeg kan skaffe..
Ellingsen B. Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 pris på FK Königsport? til e30? 9950,- Må ha fjørbeina i retur.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 da får je tak i billigere, et anna sted:P PM sendt
Ellingsen B. Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Har også alt fra Weitec og AP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå