Trimkongen Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Jeg ønsker og kjøpe div e30 deler til mitt turbo prosjekt, helst i bergensområdet. Jeg trenger en prefecelift BAK fanger, type crom som er i bra stand og ikke så mye rust på. En 320i 86 mod hjerne, til l-jetronic. Og noen 17 tommers bane felger, som ikke trenger være veldig fine, men de bør passe på en e30 uten spacere. Sikkert mye annet jeg trenger også så det er bare til og ringe eller poste beskjeder. Har også mye e30 deler liggende vist noen trenger. Mvh 90170563
Hawkon88 Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 jeg har komplett beige dørtrekk til coupe. husker ikke om det var sveiv eller ikke. har crome front fanger til pre. både org og uorg. uorg er penest/ny. ellers har jeg lakkerte rammer rundt speedohus, klokke, rammen rundt dørhåndtakene osv. 320 radiator (hvis jeg ikke hev den, husker ikke) noen sett med org kjedelige baklykter.++ komplett senkesett 60/40 tror jeg. du har ikke rustfrie skjermer/dører? innerskjermer? bor på straume/sotra
Trimkongen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Jeg har komlett dørtrekk til cupe, svart Den radiatoren er den i ok stand? Den kan jeg trenge, er senkesettet med papirer? Har desverre ikke noen rustfrie skjermer eller dører, de som jeg har på delebilen er greit rustne. Du har ikke bak fanger altså? bare front? jeg har en helt ny crom frontfanger liggende også..
Trimkongen Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Ingen? dårlig med e30 interesse i bergensområdet inn på forumet eller er folk gnitne på delene sine?
Trimkongen Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 ingen som har pre-facelift til e30 bakfanger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå