Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Da husket jeg feil, men kan gjøre det slik. Det jeg lurer på er om jeg ville blendet slange.
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Da husket jeg feil, men kan gjøre det slik. Det jeg lurer på er om jeg ville blendet slange
BMWentusiasten Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Bør nå muligens plugge den igjen, du vil ikke ha fullt av dritt å støv inn i innsuget ditt, trekkes slangen av er nok spjeldet stengt ja. og... så det vil ikke være noen virkning av at slangen blir plugget? er ikke god på dette området, men er det lurt å plugge noe som er ment å gå på trykk? eller er jeg helt på bærtur?
BMWentusiasten Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Da husket jeg feil, men kan gjøre det slik.Det jeg lurer på er om jeg ville blendet slange. Blendet?
LianLi Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Gjøre den tett. Det vil vel ble falsk luft om det er et åpent hull i manifolden? Kan vel ikke være sunt..
BMWentusiasten Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Gjøre den tett.Det vil vel ble falsk luft om det er et åpent hull i manifolden? Kan vel ikke være sunt.. og da er det bare å stappe slangen med ett eller annet da eller?
LianLi Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 jepp, så lenge den blir tett så er det vel ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå