Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

tsja. er vel ike så mye å lure på når valget er E38 740 eller flytte og kjøpe E39 M5 :P

Flytte og så kjøpe E39 M5.. aner jeg en liten "s" foran på skiltene her? ;) Absolutt en plan jeg har nevnt for madamen mange ganger...hehe

ja. blir nok en liten S i det blå feltet først i skiltet om det blir M5 ja ;)

jeg jobber jo i halden og bor i fredrikstad. så kjører nesten 1 time til og fra jobb. om jeg flytter til så blir det kortere vei også. halden er jo bare noen min fra grensa.

Høres ut som en god plan! Kjør på! Hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde hatt muligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fredrikstads rikeste gutt du eller? Hehe, har ikke sett denne i Fredrikstad enda. Hvor holder den til?

absolutt ikke. det hanler bare om prioritering. 95% av løn går til bil og resten til det mest nødvendige. hehe :P

Hehe, var jo litt ironisk ment.

Men flott e38, skal være på utkikk etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har stått i garasje i 2 uker nå. kjørt litt i dag. også skal den i garasje en ukes tid igjen. bruker mest opelen min for tiden. så er ikke så ofte 7er`n er ute for tiden. er bare dritt vær jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida. jeg jobber. så er i hovedsak derfor bilen står :P

også har den stått i en garasje så det blir bedre plass hjemme i hagen til andre folk som bor der. har så mye biler at noen må settes bort :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo. har det. regna kjappt på det nå. og ligger vel et sted mellm 80 000 og 90 000 etter jeg kjøpte den. men er mulig mer jeg har glemt :P

+ bensin da :)

Tror pinade jeg begynner å nerme meg det samme jeg også :roll: Og til neste sommer er jeg vel kommet laaangt over 100 000 :P Ille når jeg koster på mere en jeg kjøpte den får, og får ikke tilbake mere enn jeg betalte viss jeg skal selge den, noe som aldri blir gjort men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

var ute i garasjen i sta. og må si jeg savner 7er`n. ikke kjørt på flere mnd. skal bli godt og få prøvd den igjen.

stakkar bilen står og støver ned.

rv69hatouyhfo1v7poc1.jpg

oy5yjfwvq8xbmoq0f68j.jpg

fikk litt snø på seg også stakkar :P

raocgvjrq3v9bp4xs51l.jpg

aggsdll9j0wivdkd3hox.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du driver med a? Står 7'rn nå som det er så fint føret? :)

Noe galt med den siden den står? Og er det skade nederst på fangeren foran?

den står på sommerhjul som du ser. vinterhjula står på 740`n og har ingen ekstra hjulsett. så har bare blitt stående i vinter. har brukt opelen min.

bilen er heller ikke EU godkjent ennå pga de mørke rutene i fremdørene.

fangeren er ikke skadet. er bare en prikk med lim som sikra alpina leppa litt ekstra istedefor bare en liten skrue. tok av leppa før vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...