Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Meget pen E38 dette! :D Er det du som tråkket gassen i bånn den dagen de filmet bommen ut mot hvaler da man ikke lenger trengte å betale bompenger? Spolet ut fra bommen mens nrk filmet ordføreren i fredrikstad :P

Tror jeg så deg nå om Torsdagen også. Spolet forbi uten for Hawk i Fredrikstad? :P Hehe :) Var i allefall krefter nok til å bare trykke på gassen og legge den :) Meget pen bil "live" også om det var deg jeg så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke meg på hvaler. men ved hawk er meget mulig meg :P fin sving å legge den ut i der :D er vel ikke så mye E38 med 4 rør bak her i by`n. jeg har aldrig sett det i fredrikstad hvertfal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ble polering på onsdag. bilen ble blank og fin. ble 92,2 på blankhets skala om jeg ikke husker feil. ble blankt og fint hvertfa. selv på den blå auda`n som var med å polerte :P legger ved noen dårlige bilder.

6tx7osfiuulplftahu37.jpg

0qbqkjhmigrs27o3mu7o.jpg

av8pvmlv2yn0mn86u1kz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd med den audien som kom i veien på siste bilde der :lol:

bilen til broren min. ble polert den også. og dette var det beste bildet jeg fikk tatt av resultatet. hehe. fin bil til å være audi da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

da har jeg fått alpina leppa til E38. kjøpte den av nautiluz siden han ikke trenger den mer. må få den lakkert så fort som mulig og få den på bilen. har prøve montert den da :D dette blir bra.

8fafamw1ccv4gbwkxyj0.jpg

zj03jj5xdocuh9j8wzdo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble jo bra :D har lyst på en slik en selv når pengene strekker til :D skikkelig tøff med alpina leppa

tror ikke jeg har sett alpina leppe på E34. hehe. men er tøff på E38 hvertfal. alpina har mye fint.

tror spoileren min skal bli sånn.

4jj23i5zebs56sve20gf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...