conan Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Viduene på caben har blitt helt rare. De virker kun når jeg lukker opp døra i fart, el når tenningen er av. Da funker de med dørene lukket. når jeg kjører med døra lukket ( noe som er en vane) er det ikke lys i knappene eller de funker, men åpner jeg døren mens jeg kjører såpass at cupelyset tennes kan jeg kjøre vinduene opp og ned og det blir lys i knappene. Dette ser ut som bare gjelder sjåførdøra. Det blir oxo lys og funksjon der når jeg stopper bilen og tar nøkkel ut av tenningen. Hva i huleste kan dette være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Ingen som har noen formening om hva dette kan være?? Slitsomt og måtte åpne døra vær gang vinduet skal beveges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Sjekk om mikrobryteren i låsen på dørstolpen virker. (Er forrresten ikke sikker på om E30 har samme opplegget.) Hadde noe lignende symptomer på en e36 coupe og da var bryteren defekt på førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Er ikke noen bryter i dørlåsen, er en enkel sak det. Hva kan det være da? skjønner ikkeno jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Er ikke noen bryter i dørlåsen, er en enkel sak det. Hva kan det være da? skjønner ikkeno jeg nå Ikke i dørlåsen, men det sitter en bryter i dørstolpen/karmen.. Tror det er samme som slår av/på coupelyset når du åpner/lukker døren..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Åhh, den ja. Men den virker jo for cupelyset går på når døra åpnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 På begge sidene.? Som sagt så er jeg ikke sikker om det er samme bryter... Går vinduet ned "ett hakk" da når du åpner dørene.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Nei, vinduenen har aldri gått litt ned ved åpning av dører. Vinduene går ikke ned hvis jeg åpner passasjerdøra. Funker kun når jeg åpner førerdøra mens jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Nei, vinduenen har aldri gått litt ned ved åpning av dører. Vinduene går ikke ned hvis jeg åpner passasjerdøra. Funker kun når jeg åpner førerdøra mens jeg kjører. Da er det 101% microbryteren i dørkarmen/stolpen som er gåen på ene eller begge sidene.. Sjekk på GS-Bildeler evt i ETK hvor bryteren sitter..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Er det den lille på astolpen som tenner cupelyset? den sitter mellom øvre og nedre dørhengsel. Liten bryter med 1 ledning på. Er vel det som er jordinga til strømkretsen på lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Det er nok kontakten i døra/a-stoplen som begynner å bli dårlig. Vanlig at disse irrer sund over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå