Gå til innhold

tips till frontsett i E36

Anbefalte innlegg

Jeg er personlig veldig fornøyd med Rockford Fosgate, men de har en høy prisklasse i Norge. Jeg bestiller alt fra Ebay, noe som over halverer den totale prisen. Søk på Ebay på RF komponentsett i prisklassen rundt 150-180 dollar. Da har du det du trenger og mer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset, jeg hadde RF sub + forsterker... var absolutt ikke fornøyd med det... er komponent settene noe bedre?

Hvis du holder seg i toppsjiktet så skal du bli mer en nok fornøyd vil jeg tro. Men, nå er jo ikke RF det eneste merket som finnes da. Søk på Ebay å se hva du finner. Pioneer, JBL, Seas o.l oser jo kvalitet hvis man velger rett. Helt opp til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et fra dls, er meget fornøyd med det

er coxial 2 veis eller åssen det staves med et lite delefilter. Alt får fint plass i sparkelpanelet med beina foran. 5,25

er på en måte et komponent sett. så sleppe du til å rote i døra eller har diskanten et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i e36 ceb en min kjører jeg alpine type r komponent sett framme å focal poly glass bak å det fungerer veldig bra... focal en er litt dyrere en type r spiller penere men tåler ikke like my

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...