bmw_325ia Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Lurer på hva dere anser som passende i min nyervervede 325? har allerede anskaffet meg headunit, forsterker og sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Kommer helt av på hvor mye penger du vil bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325ia Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 hva er nødvendig å bruke da? fins det ikke noe som er i en slags mellomklasse når det gjelder pris, men gir fantastisk lyd? eller lever jeg i en drømmeverden kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Jeg er personlig veldig fornøyd med Rockford Fosgate, men de har en høy prisklasse i Norge. Jeg bestiller alt fra Ebay, noe som over halverer den totale prisen. Søk på Ebay på RF komponentsett i prisklassen rundt 150-180 dollar. Da har du det du trenger og mer til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325ia Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 takk for tipset, jeg hadde RF sub + forsterker... var absolutt ikke fornøyd med det... er komponent settene noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 takk for tipset, jeg hadde RF sub + forsterker... var absolutt ikke fornøyd med det... er komponent settene noe bedre? Hvis du holder seg i toppsjiktet så skal du bli mer en nok fornøyd vil jeg tro. Men, nå er jo ikke RF det eneste merket som finnes da. Søk på Ebay å se hva du finner. Pioneer, JBL, Seas o.l oser jo kvalitet hvis man velger rett. Helt opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Tror jeg ville gått for focal jeg, det er bra.. Men er jo utrolig mye bra du kan velge rf, digital designs, ground zero, genisis, lotus, ja enda enda fler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Focal er langt fra et dårlig valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 har et fra dls, er meget fornøyd med det er coxial 2 veis eller åssen det staves med et lite delefilter. Alt får fint plass i sparkelpanelet med beina foran. 5,25 er på en måte et komponent sett. så sleppe du til å rote i døra eller har diskanten et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Dls ja, ikke gærli valg det heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 har infinity jeg, synes det funker bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hvis du vil satse virkelig hardt, så tror jeg focal har et frontsett til 17 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 i e36 ceb en min kjører jeg alpine type r komponent sett framme å focal poly glass bak å det fungerer veldig bra... focal en er litt dyrere en type r spiller penere men tåler ikke like my Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Focal kp 130, det fungerer bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 fått handla noe frontsett? evt tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå