Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er nødvendig å bruke da? :P

fins det ikke noe som er i en slags mellomklasse når det gjelder pris, men gir fantastisk lyd? eller lever jeg i en drømmeverden kanskje?

Skrevet

Jeg er personlig veldig fornøyd med Rockford Fosgate, men de har en høy prisklasse i Norge. Jeg bestiller alt fra Ebay, noe som over halverer den totale prisen. Søk på Ebay på RF komponentsett i prisklassen rundt 150-180 dollar. Da har du det du trenger og mer til :)

Skrevet
takk for tipset, jeg hadde RF sub + forsterker... var absolutt ikke fornøyd med det... er komponent settene noe bedre?

Hvis du holder seg i toppsjiktet så skal du bli mer en nok fornøyd vil jeg tro. Men, nå er jo ikke RF det eneste merket som finnes da. Søk på Ebay å se hva du finner. Pioneer, JBL, Seas o.l oser jo kvalitet hvis man velger rett. Helt opp til deg :)

Skrevet

Tror jeg ville gått for focal jeg, det er bra.. Men er jo utrolig mye bra du kan velge rf, digital designs, ground zero, genisis, lotus, ja enda enda fler;)

Skrevet

har et fra dls, er meget fornøyd med det

er coxial 2 veis eller åssen det staves med et lite delefilter. Alt får fint plass i sparkelpanelet med beina foran. 5,25

er på en måte et komponent sett. så sleppe du til å rote i døra eller har diskanten et annet sted.

Skrevet

i e36 ceb en min kjører jeg alpine type r komponent sett framme å focal poly glass bak å det fungerer veldig bra... focal en er litt dyrere en type r spiller penere men tåler ikke like my

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...