T. Thøgersen Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Er det samme demperen i begge, men at den er "foret" opp i det store fjørbeinet? Fikk noen motstridende opplysninger i går angående kjøp av ett H&R cup-kit. Fikk opplysninger om at det var samme demperen på begge fjørbeina, at forskjellen var at demperen er fora opp. Noen som kan kaste lys på dette?
ADHD POWER Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 sitter med samme spørsmålet.. de demperne jeg har kan man jo røre rundt i fjærbeinet med. og de skal vistnok være til 51mm:S
T. Thøgersen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Ingen som har no tips eller konklusjon?
verticalescape Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Mener det finnes 45mm dempere som skal passe både 45 og 51mm fjærbein. Når jeg kjøpte senkesett (supersport) Fikk jeg 45mm dempere, ringte GS og ga beskjed om at de ikke passet, men de påsto at de skulle passe. Men jeg kasta heller de demperne, og kjøpte kvalitets dempere brukt fra koed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå