EirikL Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Hvordan i hel....... får jeg lagt ut link til annonser på Autodb? Funker jo ike å kopiere adressen på samme måte som fra Finn. Og ja, jeg er helt lobotomert når det gjelder slike ting på en datamaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Høyreklikk på "funnet" på venstre siden og velg "åpne i nytt vindu". Da kan du kopiere lenken som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Høyreklikk på "funnet" på venstre siden og velg "åpne i nytt vindu".Da kan du kopiere lenken som du vil Evt. bare høyreklikk + "kopier snarvei" Så sparer du èn operasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Hadde det for meg at det bare fungerte i firefox, men du har selvfølgelig helt rett . Er enda kjappere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå