tmice Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Hvis noen har gjort dette, så tips meg gjerne... sliter med å få det av... grrrrrrrr Sportskinn.....
0hero Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Hvis noen har gjort dette, så tips meg gjerne... sliter med å få det av...grrrrrrrr Sportskinn..... finns en DIY her inne. En som laget det når han skiftet varme element i setet sitt. søk på ordet "varmeseter" eller lignende i forum
ChrZZ Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Riktignok til E36.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... varmeseter
tmice Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Takk takk, så har jeg endelig fått det av, å sportskinnseter er ikke enkle å ha med å gjøre.... kommer ALDRI til å gjøre det igjen om jeg ikke får GODT betalt... så gjenstår det bare å se om det funker...
Vegard1 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Sorry OT, men deilig å ha en pappa som har skrudd BMW daglig i over 30 år!
tmice Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Flott å høre, da kommer jeg til å kjøre til FREDRIKSTAD neste gang!! Det funket!! JOHOOO!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå