Jonas1989 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Har et problem, sigarettenneren min funker ikke lengre! Prøvd med en lader i den i dag og da funket den, men da jeg tok ut laderen og satt den inn igjen så funka det ikkje:S Siden det så har jeg ikkje fått liv i den! Noen som vet noe om dette?
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Sikkert en av de 2kablene under som har detti ut...
Jonas1989 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 er vel en sikkring til den og. Men har jo lys i uttaket!
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Da er det nok ikke sikringen, nå husker ikke jeg i farta ossen det er da.. men tror det kommer inn pluss og minus... I enden er det kabelsko på begge og det er klemt sammen en kabel fra pluss og minus til pæra som lyser.. Så det vil forsatt lyse selv om en kabelsko har løsnet fra tenneren.. Tror jeg ville sett under på den at noe ikke hadde løsnet.
Jonas1989 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Da er det nok ikke sikringen, nå husker ikke jeg i farta ossen det er da.. men tror det kommer inn pluss og minus... I enden er det kabelsko på begge og det er klemt sammen en kabel fra pluss og minus til pæra som lyser.. Så det vil forsatt lyse selv om en kabelsko har løsnet fra tenneren.. Tror jeg ville sett under på den at noe ikke hadde løsnet. Skal se i helgen hva jeg får til! Takker for svar.
Jonas1989 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Men hvordan kommer man til kablene? Må man ta ut sigarettenneren? Hvordan løsner man den? Har prøvd men er redd for å bryte no sund.
528i Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 er vel ikke samme kabler til lys og tenner gutter har vel 1 i lag og en annen hvær vel har nå vært det på mine biler. tenneren går vel på annen sikring og, mye mere strøm dær enn i ei lita pære vel
Jonas1989 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Noen som vet hvordan man kommer til kablene som går til sigarettenneren da?
528i Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 ta ut hele støpselet til tenneren, er vel bare klipset nedi. evt en låseskive elns på baksiden, vist du får en hånd bakom der:P
Jonas1989 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Er umulig å komme til! tok å løsnet en skrue nedi tenneren men det hjalp lite! Har en mistanke om at noe mer må tas ut:S
Dr_S Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Røyker vel ikke inni bilen uansett, så hva er problemet? Min virker heller ikke, og det gjør ikke stort syns jeg Edit: Mulig jeg misforsto trådstarter litt her...det er ikke strøm i lighteren, sånn å forstå? Jeg trodde min GPS lader var død, men viste seg at det var en sikring inni selve pluggen man putter nedi uttaket som var gått...
Jonas1989 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Men trenger svar på hvordan man tar løs hele tenneren?
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Du kan sikkert skyve den opp, hvis du fjerner girmansjetten og stikker inn handa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå