MartinB Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Hei! Går det an å ta styrestrømmen til forsterkeren fra noe i baggasjerommet? Når jeg kjøpte bilen var signalkablene allerede dratt opp, men finner ikke styrestrøm. Da lurer jeg på om det kanskje har blitt tatt fra lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Ja, du kan ta de fra lyktene.. det er ikke noe stress. Men tar jo ikke lange tida å rive av lister å legge en liten kabel fram til spilleren heller da.. Og er jo bedre, når du f.eks skrur av spilleren en dag, da vil jo fortsatt forsterkeren stå på og som med min som er tysk importert må du slå på lys hver gang og hvsi du skal høre på musikk uten å ha lys på vil det funke dårlig:) Men funker, det gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinB Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Supert. Da må jeg finne tak i en kabel og stasj.. Min er tysk-importert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinB Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Koblet til strømmen til baggasjerom lysene. Forsterkeren står på helt til jeg låser bilen. Det lå signal kabler i bilen når jeg kjøpte den. 4-kanals rca kabler. Disse kan ikke være koblet til spilleren. Eller er det noen instillinger på spilleren for utgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå